DSCN 111870847900

Veelgestelde vragen

 

OVER HET LUNCHCAFE VAN DE MOESTUIN

Mag ik m'n hond/kat/cavia/konijn/dino meenemen?

Graag, gezellig taartje eten met je huisdier mits aangelijnd en graag uitlaten buiten het terrein!

Indien jullie gesloten zijn, is de speeltuin wel open?

Wanneer wij gesloten zijn is onze (speel)tuin en terras ook niet toegankelijk.

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om je eigen eten en drinken te nuttigen. De Moestuin kan bestaan en 7 dagen open blijven dankzij ons restaurant waar je allerlei lekkers kan kopen.

Heb je speciale dieetwensen? Overleg dan even met één van onze medewerkers van de bediening, vaak kunnen we hier rekening mee houden.

 

Ik ben iets verloren, bewaren jullie dit?

Ja, we hebben op het terras een grote kist met gevonden voorwerpen. Belangrijke items zoals sleutels, portemonnee bewaren we op ons kantoor.

 

Kan ik gratis parkeren bij jullie?

Ja, op ons eigen terrein. Staat ons terrein vol dan kan je op het grote parkeerterrein ernaast, of bij de sportvelden gratis parkeren.

Mag ik roken op het terras?

Nee, dit is een rookvrij gebied. Buiten bij de fietsenstalling staat een asbak.

 

Houden jullie rekening met allergieen en intoleranties?

Ja, geef dit vooral aan bij het bestellen. Alles kan wel sporen bevatten.

 

Kan ik op rekening betalen?

Ja, graag dan al je NAW-gegevens aanleveren. We rekenen 20 euro administratiekosten.

Kan ik contant betalen?

Nee, alleen pinnen. Dat is veiliger en makkelijker, en we maken zo minder fouten met wisselgeld

Hoe kan ik fooi geven?

Pin extra 😉 of doe je munt en briefgeld in de fooienpot bij de kassa! Alvast bedankt

 

Staat jouw vraag en antwoord er niet bij?

Neem dan contact met ons op, we helpen je graag.